Tällä kertaa vuorossa DBTL.
Ohjelmassa lähinnä seisoskelua, laukkujen satunnaista tarkastelua ja kysymyksiin vastailua.

Olin portilla eikä siitä saanut päästää polkupyöriä läpi. Tämä oli ilmoitettu myös lapulla yleisölle.
Silti noin 95% pyöräilijöistä kysyi, että " No saaks taluttaa? "
NO EI! Kun sinne ei voi päästää polkupyöriä!
Työntekijät toki saivat mennä pyörillä siitä portista.
Erään epäkohteliaan äijän kanssa käytiin seuraavanlainen keskustelu.
Minä: Tästä ei pyörällä pääse, tuolta voi kiertää.
Äijä: Vittu mä ala mistään kiertämään!
Minä: Tästä pääsee vaan työntekijät pyörällä.
Äijä: No mä oon menossa tonne töihin!

Sittenhän se on päästettävä. Kun äijä on päässyt portin sisäpuolelle, hän tokaiseekin:
" Tai siis kotio mä oon menos! " ja polkee karkuun.
Idiootti.

Itse asiassa nyt vituttaa niin rankasti tuo keikka että taidan mennä nukkumaan.
Huomenna sitten taas töihin.